arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

  • ۰
  • ۰

خرید پستی گلد ماسک ANADIA


خرید پستی گلد ماسک ANADIA

گلد ماسک ANADIA

خرید پستی گلد ماسک ANADIA,خرید گلد ماسک,خرید کرم رفع چین و چروک صورت,گلد ماسک ANADIA ارزان,خرید کرم جوانسازی پوست,کرم از بین برنده چین و چروک صورت

گلد ماسک ANADIA 7

گلد ماسک ANADIA مناسب برای انواع پوست می باشد ، حاوی سفید کننده و مرطوب کننده پوست می باشد ، جوانسازی و رفع و چین و چروک را شامل می شود. برای پیشگیری از ایجاد جوش مناسب است ، دارای شماره پرونده بهداشت می باشد. شما می توانید دیگر ویژگی های این محصول را در ادامه مشاهده کنید.

گلد ماسک ANADIA

مناسب انواع پوست
حجم: ۱۰۰ ml
لیفتینگ پوست
حاوی سفیدکننده و کلاژن
مرطوب کننده و التیام بخش
جوانسازی و رفع چین و چروک
پیشگیری از ایجاد جوش و بهبود کیفیت چربی
حاوی پیگمنت طلا جهت شادابی و نشاط پوست
شماره پروانه بهداشت: ۵۶/۱۲۳۱۰

گلد ماسک ANADIA 3 گلد ماسک ANADIA 4

حاوی سفیدکننده و کلاژن که می تواند به طور کامل هر گونه چرک و لک و پوسته ی روی پوست را از بین ببرد و از پوست جدا سازد به طوریکه یک لایه ی عمیق از روی پوست برداشته شود.

این ماسک لایه بردار باعث می شود تا پوست بتواند توانایی مرطوب ساختن کافی خود و در نتیجه عامل پیشگیری از پیری پوست را به وجود آورد.استفاده ی منظم از آن کمک می کند تا شما پوستی صاف داشته باشید و از استفاده از آن لذت ببرید.

نحوه صحیح استفاده از ماسک : ابتدا صورت خود را شسته و سپس لایه ای از ماسک را روی پوست صورت و گردن خود به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار دهید. سپس لایه ساخته شده را با آب ولرم از روی صورت پاک کنید. برای نتیجه بهتر می توانید هفته ای ۲ بار از این ماسک استفاده کنید.

گلد ماسک ANADIA 5

فواصل مناسب برای لایه برداری : به دلیل حساسیت بالای پوست صورت بهتر است فواصل استفاده از لایه بردار مرتب و مناسب باشد. برای این کار بهترین راه استفاده از لایه بردار مناسب دو روز در هفته است. استفاده زیاد از لایه بردار نه تنها مناسب نیست بلکه ph پوست را تغییر میدهد.

نکته: این محصول در زمان بارداری, اگزمای پوستی و آفتاب سوختگی نباید استفاده شود.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند یا در مورد نحوه عملکرد محصول سوالی دارند ، می توانند عدد ۲۵۶۰۷۶  را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

  • ۹۶/۰۲/۲۹
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی