arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

  • ۰
  • ۰


خرید ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲

ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲

خرید ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲,ساعت بند چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲,ساعت مچی والار,خرید اینترنتی ساعت والار ۹۰۱۲,خرید ساعت مچی walar,ساعت بند چرم طرح WALAR

ساعت بند چرم طرح WALAR مدل 9012 2

ساعت چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲ یک ساعت شیک می باشد که دارای ۷ روز گارانتی است ، این ساعت در رنگبندی مشکی و قهوه ای موجود می باشد که شما می توانید تصاویر و ویژگی های این ساعت شیک را در ادامه مشاهده بفرمایید.

ساعت مچی پسرانه

مشخصات ساعت چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲ :
تولید: تحت لیسانس WALAR
وضعیت فیزکی: شیشه ضد خش
رنگ دستبند: مشکی و قهوه ای
رنگ صفحه و دور صفحه : مشکی
ثبات رنگ: ۵۰ درصد
ضد آب: در حد شستشوی دست (۵۰% ضد آب)

طراحی سال:  ۲۰۱۷

قیمت ساعت WALAR اصل بالای  ۱۳۰۰۰۰تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت WALAR می باشد ولی مارک روی ساعت WALAR ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است . کمپانی والار (WALAR) در سال ۱۹۴۶ میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعتساعت جهان، در کشور هلند شد.

در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور هلند از لحاظ تیراژ تولید شد.

والار در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و هم اکنون به کشورهای زیادی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیای میانه، خاور میانه، شبه قاره هند و خاور دور صادرات دارد.

ساعت بند چرم طرح WALAR مدل 9012

WALAR یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در حهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. شرکت والار دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار ۵۰ مدل جدید به بازار ارائه می دهد.

والار ۹۰۱۲ به همه مشتریانش به عنوان اعضای خانواده خود می نگرد و لذا سعی میکند با ایجاد ارتباطات صادقانه و ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد.

ساعت بنر چرم طرح WALAR مدل ۹۰۱۲  طرح پر فروش ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا که حیرت همگان را بر می انگیزد.با ظاهری فوق العاده جالب و منحصر به فرد و کیفیتی بینظیر متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید.

 (این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

قیمت: ۴۰۰۰۰ تومان

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی