arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

  • ۰
  • ۰


خرید پستی هندزفری بلوتوث خودرو Remax

هندزفری بلوتوث خودرو Remax

خرید پستی هندزفری بلوتوث خودرو Remax,هندزفری بلوتوث خودرو Remax,لوازم خودرو,هندزفری ماشین,خرید اینترنتی هندزفری,هندزفری بلوتوث خودرو, بلوتوث خودرو Remax,خرید پستی ارزان,خرید لوازم ماشین,خرید اینترنتی هندزفری ماشین با کیفیت بالا؛هندزفری بلوتوث خودرو Remax

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 4

کسانی که در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنند می توانند هندزفری بلوتوث خودرو را خریداری کنند. این وسیله بسیار کاربردی و با ویژگی های زیاد عرضه شده است. شما می توانید ویژگی های این محصول را به همراه تصاویر آن مشاهده کنید.

هندزفری بلوتوث خودرو Remax

ویژگی های کلیدی:

امپدانس:۱۶ اهم/حساسیت:۹۱ دسی بل/حساسیت میکروفن:۴۱ دسی بل

فرکانس پاسخگویی:۲۰ تا ۲۰۰۰ کیلوهرتز/قدرت آنتن دهی:۱۰ متر

اتصال:بلوتوث/نسخه بلوتوث:۴٫۱/قابلیت اتصال دو دستگاه همزمان

قابلیت پخش موسیقی/دکمه کنترل صدا و موزیک/دکمه قطع و وصل

دارای نور ال ای دی جهت نشان دادن حالت شارژ و حالت کار

درگاه شارژ:MicroUSB/نوع رابط:جک ۳٫۵ میلی متری/زمان شارژ:۲ ساعت

نوع باتری:لیتیوم یون/مدت زمان شارژ در حالت استند بای:تا ۴۵ روز/مدت زمان شارژ در حالت مکالمه:۶ ساعت

هندزفری بلوتوث خودرو Remax

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 2

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 3

نام : هندزفری بلوتوث خودرو Remax

برند : Remax
مدل : RB-T6C
امپدانس : ۱۶ اهم

حساسیت : ۹۱ دسی بل
حساسیت میکروفن : ۴۱ دسی بل
فرکانس پاسخگویی : ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ کیلوهرتز
قدرت آنتن دهی : ۱۰ متر
رنگ بندی : در رنگ های متنوع(ارسال به صورت رندم)
اتصال : بلوتوث
نسخه بلوتوث : ۴٫۱

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 6

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 7

قابلیت پخش موسیقی دارد

دکمه کنترل صدا و موزیک دارد
دکمه قطع و وصل دارد
اتصال همزمان : قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه : ۶ ساعت
مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای : تا ۴۵ روز
نشانگر LED : دارای نور ال ای دی جهت نشان دادن حالت شارژ و حالت کار

درگاه شارژ : MicroUSB
نوع رابط : جک ۳٫۵ میلی متری
زمان شارژ : ۲ ساعت
نوع باتری : لیتیوم یون
گارانتی : ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 8

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 9

هندزفری بلوتوث خودرو Remax 10

هدست ها یا هندزفری‌ها دستگاه هایی هستند که به استفاده کننده های خود این اجازه را میدهند که بدون استفاده از دست و بدون اینکه گوشی تلفن همراه خود را به گوششان نزدیک کنند اعمالی نظیر تماس تلفنی یا گوش کردن به موسیقی را انجام دهند. برای اینکه هدست بلوتوث ریمکس RB-T6C خود را به گوشی تلفن همراه خود وصل کنید کافی است بلوتوث گوشتیان را روشن کرده و شروع به جستجو کنید و بعد از یافتن Remax RB-T6C آن را انتخاب کرده و راحتی استفاده از این هدست (هندزفری بلوتوث) را تجربه کنید.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و کیفیت طراحی و ساخت این هندزفری از برند خوشنام Remax افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.حتما این را می دانید که فلز مرغوب کیفیت صدا را تا حد چشمگیری در هدست و هندزفری بالا می برد،بر اساس این گفته کمپانی ریمکس نیز از فلز مرغوب صیقل داده شده در ساختار RB-T6C به کار برده تا در کنار طراحی شیک،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.برخلاف اغلب هندزفری های موجود که توانایی پخش باس، تریبل (زیر و بم) و دینامیک صدا را یکجا ندارند، این هدفون امکانی را گرد هم آورده تا انواع سبک های موسیقی را با تمام جزئیات بشنوید. این خصیصه سبب خواهد شد تا در استفاده های طولانی مدت از آن نهایت لذت را برده و احساس خستگی نکنید.

طراحی این محصول کاملا مناسب برای استفاده در ماشین می باشد به گونه ای که پایه شارژر ماشینی داشته که با استفاده از شارژر فندکی داخل پک با استفاده از کابل،که یکسر کابل به شارژر فندکی و سر دیگر به پایه شارژر متصل می شود،توانایی شارژ هندزفری ریمکس را داراست.پایه شارژر علاوه بر قابلیت شارژر یک نگهدارنده نیز محسوب می شود،پایه شارژر بر روی قسمت داشبورد اتومبیل متصل می شود.هندزفری RB-T6C در قسمت پشتی دارای سوکت های برای اتصال به پایه شارژ می باشد که در هنگام نزدیک کردن آن به پایه شارژ قابلیت آهنربایی داشته و به خوبی در جای خود قرار می گیرد.این هندزفری به تنهایی هم قابل استفاده می باشد.در زمانی که پایه شارژر در دسترس نبود به سادگی می توانید خود هندزفری را جدا به شارژ وصل کنید.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.Remax RB-T6C دارای میکروفون داخلی و پنل کنترل تماس و پخش موسیقی سازگار با سیستم عامل های iOS و Android می باشد. کیفیت فوق العاده و قابلیت های هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C تجربه جدیدی برای گوش دادن به موزیک های مورد علاقه تان خواهد بود.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند یا در مورد نحوه عملکرد محصول سوالی دارند ، می توانند عدد ۲۰۵۵۹۲۶۴۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

لینک خرید پیامکی هندزفـری بلوتوث خودرو Remax

قیمت: ۷۵۰۰۰ تومان

  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی