arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

arcashop

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

  • ۰
  • ۰


خرید ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein

خرید اینترنتی ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein

خرید ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein,ادکلن,خرید اینترنتی ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein,خرید اینترنتی ادکلن زنانه,خرید پستی ادکلن افوریا,فروش اینترنتی ادکلن دخترانه,ادکلن دخترانه ارزان,خرید اینترنتی ادکلن زنانه اصل,فروش اینترنتی ادکلن های با کیفیت,ادکلن زنانه

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein

می خواهیم در این نوشته به معرفی ادکلن زنانه بپردازیم ، ادکلنی با بوی خوش و گرم و شیرین می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید کد محصول را ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. این ادکلن چهار فصل می باشد.

ویژگی های کلیدی:

مناسب برای: بانوان

  عمر محصول:۱۲ الی ۱۶ ساعت

قدرت خوشبویی:عالی

پیشنهاد استفاده:روز و شب

 بو:گرم و شیرین

فصل:چهار فصل

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein 2

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein 3

جنسیت زنانه
رایحه اصلی گرم و شیرین
نوع غلظت اسانس ادکلن Eau de perfume
حجم ۱۰۰ میلی لیتر
کشور تولید کننده فرانسه
رایحه پایه گل رز،سیب ژاپنی، ارکیده سیاه، چوب قرمز، بنفشه سیاه و کهربا

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein 4

عطر با رایحه گل های میوه ای و عجیب و غریب ایفوریا در سال ۲۰۰۵ معرفی گردید. این ادکلن دارای شیشه ای بسیار زیبا و درخشان و بوی بسیار شور انگیر با رایحه میوه و گل های عجیب و غریب و مرموز است. بطوریکه استفاده از این برای شخص بسیار لذت بخش می باشد.

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein 5

ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein 6

عطر زنانه « یوفوریا» (Euphoria) یکی از عطرهای Calvin Klein است که برای بانوان و در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است. همان‌طور که از نام این عطر بر‌می‌آید، رایحه‌‌اش حس آرامش و خلسه را به شما می‌دهد. این حس، یکی از بزرگترین دلایلی است که مردم در تمام جهان از عطر استفاده می‌کنند. خلسه‌ای که می‌تواند برای به خواب رفتن در آخر شب، تمرکز بهتر حواس و یا فراموش کردن مشکلات زندگی به کار رود. رایحه‌ی این عطر ابتدا از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود. پس از آن از بوی درخت کنار و گل ارکیده گذشته و در آخر به ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر می‌رسد. این عطر توسط سه نفر از عطرسازان مشهور به نام «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، «کارلوس بنیام» (Carlos Benaim) و «لوک دانگ» (Loc Dong) ساخته و با برند «کلوین کلاین» به بازار عرضه شده است.

عطر زنانه افوریا کالوین کلین، عطری بسیار جذاب، محرک، هوس انگیز و اغوا کننده است که توجه همه را به خود جلب می کند،با این عطر زنانه شادابی و حس پیروزی را تجربه کنید. ادکلن افوریا بعد از روانه شدن به بازار به سرعت طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد، رایحه جذاب و دوست داشتنی افوریا و ماندگاری بالا علت محبوبیت آن است و همین امر باعث شده در طی چند سال اخیر یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا باشد. این عطر از گلهای اغوا کننده و میوه های عجیب و غریب ساخته شده؛ در ترکیبات این عطر زنانه، از اسانس گلهای خوش رنگ تیره مانند گل رز، سیب ژاپنی، ارکیده سیاه، چوب قرمز، بنفشه سیاه و کهربا استفاده شده است.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند یا در مورد نحوه عملکرد محصول سوالی دارند ، می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۴۳۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

لینک خرید پیامکی محصول ادکلن زنانه افوریا euphoria calvin klein

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی